دماغی کمزوری دور کرنے کا انتہائی آسان گھریلو نسخہ
30 نومبر 2018 (21:56) 2018-11-30

لاہور :دنیا وی خواہشات ہیں جو دن بہ دن بڑھتی ہی رہتی ہیں ان خواہشات کو پورا کرنے کیلئے انسان شب و روز محنت میں لگا رہتا ہے جس کی وجہ سے انسان کا آرام اس سے دور ہو تا چلا جا تاہے ،انسان کے کام کرنے اوقات بڑ ھ جا تے ہیں اور آرام کرنے کا وقت انتہائی کم رہ جاتا ہے ۔انسان کی ایسی مصروفیات کی وجہ سے نیند کی کمی ،خوراک کی کمی اور زیادہ سوچنے کا عمل بڑھ جا تاہے ،ایسی تمام صورتحال کی وجہ سے انسان دماغی کمزوری کی طرف تیز ی سے بڑھنے لگتا ہے ۔

تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ دماغی کمزوری کے ہونے کے بہت سے اسباب ہوتے ہیں جن میں نیند کی کمی ،خوراک کی کمی اور زیادہ سوچنا شامل ہے۔اس کمزوری سے نجات حاصل کرنے کے لئے لوگ بہت سی ادویات کا استعمال کرتے ہیں مگر ان ادویات سے بھی زیادہ فائدہ نہیں ہوتا ہے تو اس کا آسان سا علاج آپ کے گھر میں ہی موجود ہے جس کے استعمال سے آپ چند ماہ میں دماغی کمزوری کو ختم کر سکتے ہیں۔

اجزائ

کلونجی کا تیل ، چینی ،دودھ کی ملائی

استعمال کا طریقہ:

پانچ تولہ ملائی میں حسب ضرورت چینی ڈالنی ہے اور اسے تھوڑی دیر پکانا ہے اس کے بعد اس میں 7 قطرے کلونجی کے تیل ملانے ہیں اس کے بعد روزانہ صبح نہار منہ اس کا استعمال کرنا ہے اور اس عمل کو کم سے کم 3 ماہ استعمال کرنا ہے ۔ دماغی کمزوری بھی دور ہوجائے گی اور صحت بھی اچھی ہوجائے گی۔


ای پیپر