مودی کی فاشسٹ حکومت کو روکا جائے : عمران خان
29 فروری 2020 (12:59) 2020-02-29

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ دنیا کومودی کی فاشسٹ ٗ نسل پرست حکومت کی سفاکیت کی حقیقت کو قبول کرنا چاہیے اور اسے روکنے کیلئے کوشش کرنی چاہیے۔

                                                                                                                                   

اپنی ایک ٹویٹ میں وزیر اعظم عمران خان نے 1930 کی دہائی کے دوران نازی جرمنی میں یہودیوں کے منظم قتل عام سے نئی دہلی میں گرفت اٹھنے والے فرقہ وارانہ تشدد کا موازنہ کرتے ہوئے ٹویٹر پر ، یونیورسٹی آف کیمبرج کی لیکچرر ، پریا گوپال کا ایک انٹرویو شیئر کیا ، جس میں انہوں نے دہلی کے فسادات کا مقابلہ کرسٹل ناخٹ ، نائٹ آف بروکن گلاس سے کیا۔

                                                                                 

انٹرویو میں مودی کی حکومت کو ہٹلر کی حکومت کے ساتھ ملایا گیا ہے اور بتایا گیا ہے کہ جب ایڈولف ہٹلر اور ان کے وزیر جوزف گوئبلز کے بینڈز کے حکم پر 1938 میں پوری جرمنی اور آسٹریا میں طوفان برداروں نے ایک ہزار سے زیادہ عبادت خانوں کو نذر آتش کیا اور یہودیوں کی ملکیت والی تقریبادکانوں کو توڑ ڈالا۔

                                                                                           

اسی سلسلے کی ایک اور ٹویٹ میں عمران خان نے کہا کہ مسلمانوں کے گھروں اور کاروبار کو نذر آتش کیا جارہا ہے ، مسلمانوں کو مارا پیٹا جاتا ہے ، مارا جاتا ہے ، مساجد اور قبرستان جلایا جاتا ہے اور ان کی بے حرمتی کی جانے والی تصاویر نازی جرمنی میں پوگوم سے فرار ہونے والے یہودیوں کی طرح ہی ہیں۔


ای پیپر