U.S. House, Trump, Veto, Defense Bill, Republican Party, Democratic Party
29 دسمبر 2020 (09:39) 2020-12-29

نیویارک: ڈیموکریٹک کی زیرقیادت امریکی ایوان نمائندگان نے پیر کو صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے 740 بلین ڈالر کے دفاعی پالیسی بل کے ویٹو کو ختم کرنے کے لئے ووٹ دیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ایوان نمائندگان میں صدر ٹرمپ کے ویٹو کے خلاف ووٹنگ ہوئی، ٹرمپ کے ویٹو کے خلاف 87 کے مقابلے میں 322 ووٹ کاسٹ ہوئے 109 ری پبلکن اراکیں نے بھی ٹرمپ کے ویٹو کو زیر کرنے کے حق میں ووٹ دیا۔

خیال رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ قومی سلامتی سے متعلق سوشل میڈیا کو حاصل تحفظ ختم کرنا چاہتے تھے ، اس کے علاوہ ٹرمپ نے فوجی اڈوں کے نام جرنیلوں کے نام سے منسوب کرنے کی شق کی بھی مخالفت کی تھی۔

ٹرمپ ، جو اس بات پر ناراض ہیں کہ کچھ ری پبلکن ارکان نے 3 نومبر کو ہونے والے انتخابات میں ڈیموکریٹک کی جیت کا اعتراف کیا اور نو منتخب صدر جو بائیڈن کو تسلیم کیا ، نے گذشتہ بدھ کو دفاعی بل کو ویٹو کردیا۔ بائیڈن 20 جنوری کو صدر کے عہدے کا حلف لیں گے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل ایوان نمائندگان میں ڈیموکریٹس نے جمعرات کو امدادی پیکج میں ایک فرد کو دو ہزار ڈالر اور جوڑے کی صورت میں چار ہزار ڈالر کی رقم بطور امداد دینے کے صدر ٹرمپ کے مطالبے کو منظور کرنا چاہا تو ری پبلکن ارکان نے اس کی مخالفت کی۔

یاد رہے کہ منگل کو امریکی صدر نے کانگریس کی جانب سے منظور کردہ اس بل پر دستخط کرنے سے انکار کر دیا تھا جس کے تحت عالمی وبا سے متاثر ہونے والے ہر امریکی شہری کو 600 ڈالر کی رقم دی جانی تھی۔

صدر ٹرمپ نے ری پبلکنز کی مخالفت کے باوجود مطالبہ کیا تھا کہ عالمی وبا کے اثرات سے امریکیوں کو بچانے کے لیے فی کس دی جانے والی اممدادی رقم کو 600 ڈالر سے بڑھا کر 2000 ڈالر کیا جائے اور جوڑوں کو 4000 ڈالرز دیئے جائیں۔ صدر نے کہا تھا کہ وہ اس بل پر تب تک دستخط نہیں کریں گے جب تک لوگوں کو دی جانے والی رقم بڑھا نہیں دی جاتی۔


ای پیپر