Citizens of Lahore should be warned, if the mask is not delivered, they will have to go to jail
کیپشن:   فائل فوٹو
27 اپریل 2021 (10:22) 2021-04-27

لاہور:  کمشنر لاہور کیپٹن ریٹائرڈ محمد عثمان نے اعلان کیا ہے جو بھی شہری ماسک نہیں پہنے گا اسے اٹھا کر جیل میں ڈال دیا جائے گا۔

اس بات کا فیصلہ حکومتی سطح پر ایک اہم اجلاس میں ہوا جس میں کمشنر لاہور کیپٹن ریٹائرڈ محمد عثمان اور سی سی پی او غلام محمود ڈوگر نے بھی شرکت کی۔

حکام نے اعلان کیا ہے کہ لاہور شہر میں عالمی وبا کورونا کے کیسز خطرناک حد تک پھیل رہے ہیں، اس لئے صورتحال کو کنٹرول کرنے کیلئے ماسک کے استعمال اور ایس او پیز پر سختی سے عملدرآمد کرایا جائے گا۔

اس سلسلے میں کشمنر لاہور نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ آج سے روزانہ 4 بجے شہر میں حفاظتی انتظامات اور ایس او پیز کا مشاہدہ کرنے کیلئے فلیگ مارچ شروع کئے جائیں گے۔

کیپٹن ریٹائرڈ محمد عثمان کا کہنا تھا کہ فوج، پولیس، رینجرز اور قانون نافذ کرنے والے ادارے لاہور شہر کا دورہ کریں گے جبکہ مائیکرو سمارٹ لاک ڈاؤن کے علاقوں میں آمدورفت کو صفر سطح پر لایا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ اس بات کا اصولی فیصلہ کر لیا گیا ہے کہ جو بھی قانون کی خلاف ورزی کرے گا اس سے سختی سے نمٹا جائے گا۔ ایس او پیز کی خلاف ورزی کسی صورت برداشت نہیں کی جائے گی۔

کمشنر لاہور نے اعلان کیا کہ اگر کسی شہری نے ماسک نہ پہنا تو اس کیخلاف مقدمہ درج کرکے اسے جیل میں ڈال دیا جائے گا۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز سے لاہور سمیت ملک بھر میں کورونا ایس او پیز پر عملدرآمد کرانے کیلئے فوج کو تعینات کر دیا گیا ہے۔ فوج اور دیگر قانون نافذ کرنے والے ادارے عوام میں شعور بیدار کریں گے تاہم قانون کی خلاف ورزی کرنے والوں سے سختی سے نمٹا جائے گا۔


ای پیپر