lawyers-are-also-keen-to-promote-sports-activities-governor-sindh
26 اکتوبر 2020 (08:31) 2020-10-26

کراچی: گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کہا ہے کہ کرکٹ میچ کے انعقاد سے وکلا نے یہ ثابت کر دیا ہے کہ وہ کھیلوں کی مثبت سرگرمیوں کو مزید فروغ دینے کا بھرپور جذبہ رکھتے ہیں۔ عدالتوں کے ماحول سے دور وکلا کے لئے تفریحی سرگرمی کے انعقاد پر منتظمین مبارکباد کے مستحق ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سندھ ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن اور حیدر آباد بار ایسوسی ایشن کے مابین ٹی 20 میچ میں بطور مہمان خصوصی شرکت کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے کیا۔ اس موقع پر سابق چیف جسٹس سپریم کورٹ جسٹس (ریٹائرڈ)انور ظہیر جمالی، سپریم کورٹ کے سابق جج جسٹس ( ریٹائر) امیر مسلم ہانی اور سابق اٹارنی جنرل انور منصور خان بھی موجود تھے۔

گورنرسندھ نے مزید کہا کہ پاکستانی قوم کے لئے کرکٹ ایک جنون کی حیثیت رکھتا ہے،کرکٹ تمام پاکستانیوں کی رگ و پے میں سمائی ہوئی ہے۔انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کے باعث ملک میں کرکٹ کی سرگرمیاں بحال ہوئی ہیں اور زمبابوے کے حالیہ دورے سے دیگر غیر ملکی ٹیموں کو پاکستان آنے کی ترغیب ملے گی، سری لنکا کی ٹیم کا مشکور ہوں، جس نے پاکستان کا دورہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ کورونا کے باعث دیگر شعبوں کی طرح کرکٹ بھی متاثر ہوئی لیکن وزیراعظم کے وژن، حکمت عملی کے باعث پاکستان کورونا سے ہمسایہ ممالک کی طرح متاثر نہیں ہواآج بھی کورونا کا خطرہ موجود ہے اس ضمن میں کورونا سے بچائو کی ایس او پیز پر عمل جاری رکھنا ہوگااس سلسلہ میں سماجی فاصلہ، ماسک کے استعمال، بار بار ہاتھ دھونے سے ہم خود اور اپنے گھر والوں کو محفوظ رکھ سکتے ہیں۔

گورنرسندھ نے سندھ ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کراچی اور حیدرآباد بار ایسوسی ایشن کی ٹیموں کو بہترین کھیل پیش کرنے پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہار جیت کھیل کا حصہ ہوتی ہے، اصل بات کھیل کھیلنے کا جذبہ ہوتی ہے جسے ہمیشہ اولیت حاصل ہونا چاہے امید ہے کہ مستقبل میں بھی اس طرح کے میچز کا انعقاد جاری رکھا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ معین خان اکیڈمی کا یہ گرائونڈ کرکٹ کے فروغ میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔ میری سابق کھلاڑیوں سے گزارش ہے کہ وہ نوجوان کرکٹروں کی بھرپور حوصلہ افزائی کریں تاکہ ملک کو عالمی سطح پر ٹیلنٹ حاصل ہو سکے۔

گورنر سندھ کو بتایا گیا کہ حال ہی میں نیوزی لینڈ میں ہونے والے ورلڈلائرز کرکٹ کپ میں سندھ ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کی ٹیم نے فائنل میچ میں بھارت کو شکست دے کر فتح حاصل کی ۔ تقریب میں گورنرسندھ نے فاتح ٹیم سندھ ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کو ٹرافی اور کھلاڑیوں کو میڈل دیئے۔


ای پیپر