Pakistan, ppp, Bilawal Bhutto Zardari, GB Eelection,Gilgit Baltistan
26 اکتوبر 2020 (17:51) 2020-10-26

کھرمنگ: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پیپلز پارٹی نے ایف سی آر کا خاتمہ کیا اور پیپلز پارٹی نے گلگت بلتستان کے لوگوں کو الیکشن لڑنے اور ووٹ ڈالنے کا موقع دیا جبکہ پیپلز پارٹی نے گلگت بلتستان کو شناخت دلائی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ گلگت بلتستان کو جمہوری، آئینی، انسانی حقوق دلوائیں گے اور یہ صرف الیکشن نہیں گلگت بلتستان کا مستقبل ہے۔ پورے ملک میں آٹے کا بحران ہے اور ہم سب جمہوری حقوق کا مطالبہ کرتے ہیں۔

خطاب کے دوران ان کا مزید کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی حکومت نے معاشی بحران کے باوجود عوام کو ریلیف دیا جبکہ پیپلز پارٹی نے تنخواہوں میں 100 فیصد اضافہ کیا تھا اور ہماری حکومت نے پنشن میں 150 فیصد اضافہ کیا تھا۔

Watch

بلاول بھٹو زرداری نے کہا اس وقت سندھ میں عوامی حکومت ہے کیونکہ صرف سندھ حکومت نے ہی تنخواہ اور پنشن میں اضافہ کیا اور کسی صوبے میں تنخواہ اور پنشن میں اضافہ خاطر خواہ اضافہ نہیں کیا گیا۔ 

انہوں ںے گلگت بلتستان کے لوگوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ لوگوں نے الیکشن کے دن تیر کے نشان پر مہر لگانا ہے کیونکہ یہ اقتدار کی لڑائی نہیں ہے بلکہ آپ کے مستقبل کا سوال ہے کیونکہ پاکستان پیپلزپارٹی انسانی حقوق کی جدوجہد پر یقین رکھتی ہے۔

 بلاول بھٹو نے کہا کہ جگہ جگہ استقبال کیا گیا جس کو زندگی بھر نہیں بھول سکتا۔ آج ہم ایٹمی طاقت ہیں تو اس کااعلان بھٹو نے انہی پہاڑوں پر کیا تھا اور جمہوری جدوجہد میں کھرمنگ کے نوجوانوں کا خون شامل ہے۔


ای پیپر