سعودی عرب کی غداری ،آیت اللہ خامنہ ای کااہم پیغام 
20 May 2020 (18:25) 2020-05-20

تہران:ایرانی مذہبی پیشوا علی خامنہ ای کا کہنا ہے کہ سعودی عرب سمیت بعض عرب ممالک نے اسرائیل کی حمایت کرتے ہوئے فلسطین سے خیانت کی ہے۔

خامنہ ای نے ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ حالیہ برسوں میں اسرائیل کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کی ڈگر پر ہونے والے بعض عرب ممالک اور سعودی عرب پر نکتہ چینی کی۔ عرب ممالک کے تل ابیب انتظامیہ کے ساتھ تعلقات کو خیانت کے طور پر بیان کرنے والے خامنہ ای کا کہنا ہے آج بعض بصرہ خلیجی ممالک نے عالم عرب کی عظیم ترین خیانت کے مرتکب ہوئے ہیں۔ کیا ان مملکتو ں کے عوام ملکی سربراہان کی غداری کے سامنے لچکداری کا مظاہرہ کریں گے؟

انہوں نے براہ راست سعودی انتظامیہ کو ہدف بناتے ہوئے کہا کہ سعودی حکام کے سیونسٹ انتظامیہ کے ساتھ واضح تعلقات فلسطین اور اسلامی مملکتوں کو پیٹھ سے وار کیا جانے والا ایک خنجر ہے۔ انہوں نے غداری کی ہے۔ یہ لوگ قصور وار ہیں تا ہم یہاں پرشاطر امریکہ کا بھی بڑا ہاتھ ہے۔ عرب ممالک سے امریکہ کے ایک با اعتماد ملک نہ ہونے کو سمجھنے کی اپیل کرنے والے ایرانی رہنما کا کہنا تھا کہامریکہ ان ممالک کو صیہونی انتظامیہ اور خطے میں اپنے مفادات کے تحفظ کی خاطر ایک آلہ کار کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔


ای پیپر