فوٹوبشکریہ فیس بک

حکومت کو احتساب کے اداروں کو آزادی سے کام کرنے دینا چاہیے: بلاول بھٹو
17 اکتوبر 2018 (15:13) 2018-10-17

اسلام آباد: پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ حکومت نیب پر براہ راست پریشر ڈالتی ہے اور وزیراعظم پریس کانفرنس میں نیب کو دھمکیاں دے رہے ہیں۔

پارلیمنٹ ہاؤس آمد پر میڈیا نمائندوں سے بات چیت کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ صاف نظر آ رہا ہے کہ دباؤ ڈالا جا رہا ہے۔ حکومت نیب پر براہ راست پریشر ڈالتی ہے اور وزیراعظم پریس کانفرنس میں نیب کو دھمکیاں دے رہے ہیں کہ آپ آہستہ کام کر رہے ہیں۔ حکومت کو احتساب کے اداروں کو آزادی سے کام کرنے دینا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ بھوک و افلاس امن اور اقوامِ عالم کے درمیان ہم آہنگی کے لیے بڑا خطرہ ہے اور پیپلز پارٹی نے غربت کے خاتمے کے لیے انقلابی اقدامات کیے۔ خوشحال اور ترقی پسند پاکستان کے ویژن کے لیے سرگرم عمل ہیں۔

چیئرمین پی پی کا کہنا تھا کہ آصف زرداری کی قیادت میں بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کا آغاز کیا اور سوشل پروٹیکشن نیٹ کے تحت عوام کی زندگی بہتر بنانے کے لیے اقدام کیے۔ سندھ حکومت نے این جی اوز کے اشتراک سے غربت کے خاتمے کے پروگرام کا آغاز کیا۔ پروگرام کے تحت خواتین کو بلاسود آسان قرضے فراہم کیے جا رہے ہیں اور 6 لاکھ سے زائد خاندان غربت کی سطح سے اوپر آ گئے ہیں۔


ای پیپر