The Foreign Minister, who is on a two-day visit to the United Arab Emirates, will also meet the Pakistani community
17 دسمبر 2020 (09:35) 2020-12-17

اسلام آباد:وزیراعظم عمران خان کا مسلم ممالک کے ساتھ دوطرفہ تعلقات کے فروغ کا مشن، وزیر خارجہ دو روزہ دورے پر متحدہ عرب امارات  پہنچ گئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمودقریشی یواے ای کے دورے کے دوران اماراتی قیادت کے ساتھ ملاقاتیں کریں گے، اس دوران دو طرفہ تعلقات ،کثیر الجہتی شعبہ جات میں تعاون کے فروغ اور باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال ہوگا جبکہ وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی پاکستانی کمیونٹی سے بھی ملیں گے۔

اس دورے کے دوران وزیر خارجہ متحدہ عرب امارات کی قیادت سے علاقائی اور عالمی امور سمیت باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں پر بات چیت کریں گے۔ وزیر خارجہ دو طرفہ تعاون ، خاص طور پر تجارت ، سرمایہ کاری اور پاکستانی رہائشیوں کی فلاح و بہبود پر تبادلہ خیال کریں گے۔ وزیر خارجہ پاکستانی رہائشیوں سے بھی ملاقات کریں گے اور مقامی اور بین الاقوامی میڈیا سے بات چیت کریں گے۔ متحدہ عرب امارات میں بیرون ملک دوسری بڑی پاکستانی کمیونٹی ہے۔

پاکستان اور متحدہ عرب امارات تاریخی برادرانہ تعلقات سے لطف اندوز ہیں جو مشترکہ تاریخ ، مشترکہ عقیدے ، اقدار اور باہمی احترام کی مضبوطی سے جڑیں ہیں۔ اعلیٰ سطح کے دورے ایک اہم خصوصیت ہیں ، جو نہ صرف دونوں ممالک کے مابین خوشگوار تعلقات کو ظاہر کرتی ہیں بلکہ قیادت کو بھی موقع فراہم کرتی ہیں کہ وہ وسیع معاملات پر دوطرفہ تعاون کو مستحکم کرنے کے لئے مزید تقویت فراہم کرے۔


ای پیپر