عمران خان 22 سالہ جدو جہد کے بعد ملک کے 22 ویں وزیر اعظم منتخب
17 اگست 2018 (17:44) 2018-08-17

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان ملک کے 22ویں وزیراعظم منتخب ہو گئے ہیں۔

وزیراعظم کے انتخاب کے لیے قومی اسمبلی کا اجلاس جاری ہے جہاں نئے قائد ایوان چننے کے لیے رائے شماری ہوئی جس میں پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے 176 ووٹ لیے جب کہ شہباز شریف کو 96 ووٹ ملے۔

عمران خان کی کامیابی کے بعد ایوان میں ن لیگ نے احتجاج شروع کر دیا ،ہنگامہ آرائی شروع کر دی ،شہباز شریف کا بھی اپنی نشست پر کھڑے ہو کر احتجاج ریکارڈ کروایا ،ایوان میں جعلی وزیر اعظم ،جعلی ووٹ اور مینڈیٹ کے نعرے لگائے گئے جس کا جواب عمران خان نے مسکراہٹ سے دیا ۔

عمران خان 176ووٹ حاصل کر کے خاصے خوش نظر آئے ۔اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے اجلاس کے آغاز میں اراکین کو قائد ایوان کے انتخاب کے طریقہ کار سے متعلق آگاہ کیا اور اراکین کو ہدایت کہ جو اراکین عمران خان کے حق میں ووٹ ڈالنا چاہتے ہیں تو اسپیکر کے دائیں جانب لابی اے میں جائیں اور جو شہبازشریف کو ووٹ ڈالنا چاہتے ہیں وہ اسپیکر کے بائیں جانب لابی بی میں چلے جائیں جس کے بعد اراکین اپنی اپنی لابی میں چلے گئے۔

رائے شماری کا عمل مکمل ہونے کے بعد اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے نتائج کا اعلان کرتے ہوئے بتایا کہ وزارتِ عظمیٰ کے انتخاب میں عمران خان نے 176 ووٹ حاصل کیے جب کہ شہبازشریف کو 96 ووٹ ملے اور اس طرح عمران خان ملک کے نئے وزیراعظم منتخب ہوگئے۔


ای پیپر