مغربی دنیا کے چند ایسے فیش جو عام زندگی میں انتہائی ناگوار دکھائی دیتے ہیں
16 اکتوبر 2020 (13:07) 2020-10-16

لندن : فیشن کی دیوانی خواتین اور مرد حضرات جو فیشن یا ماڈل شوز میں دیکھتے ہیں ۔ ویسے ہی کپٹرے عام زندگی میں پہننے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن انہیں اس وقت پریشانی ہوتی ہے  اور پھر سوچتے ہیں کہ جس طرح ماڈل نے کپڑے پہنے ہوئے تھے وہ انہیں کیوں خوبصورت نہیں لگ رہے ۔ یا انہیں ان کپڑوں یا اشیاء کو استعمال کرکے  شدید پریشانی ہوتی ہے ۔

1-سلک 

ریشم کے کپڑوں کی دیکھ بھال کرنا بہت مشکل ہے۔ اگر دھونے  ،خشک کرنے اور استری کرنے کا غلط طریقے س استعمال کیا جائے  تو  یہ جلدی سے خراب ہوجاتےہے ۔ اس کے علاوہ  ایک ریشمی سوٹ آپ کے جسم کو چمکدار ساخت دوسروں سے مختلف اور انوکھا دکھائی دیتا ہے ۔ جبکہ شہر میں عام استعمال کی اس سلک کو پہننا مشکل ہے ۔ 

2-بائیک شارٹس 

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ یہ رجحان مضحکہ خیز ہے ، دوسرے اس کے بارے میں پاگل ہیں۔ لیکن اس حقیقت سے متفق ہونا مشکل ہے کہ موٹرسائیکل کی شارٹس لمبی لمبی اور پتلی لڑکیوں پر ہی اچھی لگتی ہیں۔ یہاں تک کہ فیشنسٹاس کو بھی یاد رکھنا چاہئے کہ یہ شارٹس ٹانگوں اور کولہوں ایک الگ ہی شناخت دیتے ہیں جس کی وجہ سے پہننے والے بہت تنگ ہوتے ہیں۔

3-ونٹر سوٹ

اگر ونٹر سوٹ کی بات کریں تو گلیمرس پیرس ہلٹن اور اتنے ہی سجیلا گیوین اسٹیفانی عملی اور پریوست کا انتخاب کرتے ہیں۔ ایک ٹکڑا جمپسٹ توجہ اپنی طرف راغب کرتا ہے اور جسم پر احسن طور پر زور دیتا ہے ، لیکن یہ روزمرہ کی زندگی میں بالکل ہی بے چین کرتا  ہے۔ اس کا  ایک اور نقصان یہ ہے کہ آپ کو پورا سوٹ دھونا پڑتا ہے ، اس حقیقت کے باوجود کہ زیادہ تر معاملات میں نیچے کا حصہ گندا ہوجاتا ہے ، نہ کہ اوپر والا ۔

4-لائٹ کلر سیوڈ شوز

ہلکے رنگ کے  ٹرنسپیرنٹ اشیا سے بنے جوتے خریدتے وقت ان کی اچھی طرح دیکھ بھال کرنے کے لئے تیار رہیں۔ یہ جوتے گہرے ماڈل کی نسبت بہت تیزی سے گندے ہوجاتے ہیں اور انھیں مکمل صفائی کی ضرورت ہوتی ہے۔ بہر حال  ایک چھوٹا سا داغ بھی فوری طور پر آپ کی پوری شبیہہ کو خراب کرسکتا ہے۔

4-پاجامہ سوٹ

یہ غیر معمولی رجحان اب بھی دور نہیں ہوگا ، یہ صرف اس کی شکل ، تانے بانے اور رنگ تبدیل کرتا ہے۔ "پاجاما" میں ماڈل مستقل طور پر رن ​​وے پر دکھائے جاتے ہیں ، ایسے خواب دیکھنے والوں کی طرح نظر آتے ہیں جو ابھی جاگ چکے ہیں۔ لیکن اصل زندگی میں کئی بار پاجامے پہنے شخص عجیب و غریب دکھائی دیتے ہیں  ۔

5-نائٹ گون ڈریس 

یہ لباس  جسے بہت سارے  فیشن کی دنیا نے پسند کیا ہے ، آسانی سے جھریاں اور یہاں تک کہ تھوڑے سے دھبے بھی اس پر صاف نظر آتے ہیں۔ اس کے علاوہ  صحیح انڈرویئر کا انتخاب کرنا واقعی مشکل ہوتا ہے کیونکہ پتلی پھولوں والے تانے بانے جسم سے چمٹے ہوئے ہیں۔

6-پلاسٹک شوز 

پلاسٹ شوز میں استعمال ہونے والے سلیکون سو فیصد ہوا سے چلنے والا بے اس کی وجہ سے پیر نم ہوجاتا ہے ۔ اگر آپ ایسے جوتے خریدنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو یہ خیال رکھیں کہ آپ کا پیڈکیور باقاعدگی سے ہورہاہو۔

7-کیپ 

ڈھیلے کٹ کی وجہ سے  ایک کیپ جسم کی خامیوں کو چھپا دیتا ہے جس کی وجہ سے وہ منحنی خطوط والی خواتین پر اچھی لگتی ہے۔ ایک ہی وقت میں اس کوٹ کی وجہ سے پتلی خواتین کا جسم بے محل ہوتا ہے۔ اچھا خیال نہیں ہے نا؟ تصویر کے مطابق ، ایک کیپ سردی کے موسم کے خلاف واقعی میں مدد نہیں کرتا ہے۔

8-شارٹس کے ساتھ سوٹ 

گھٹنے کی لمبائی کے شارٹس ٹانگوں کو مزید چھوٹا دکھاتے ہیں ۔ اس لیے ایسا فیشن کا  چھوٹی لڑکیوں کے لئے اچھا خیال نہیں ہیں۔ اور عام طور پر یہ سوٹ سب سے زیادہ عملی شے نہیں ہے - آپ گرمیوں میں اس میں گرمی محسوس کریں گے ، اور سردیوں میں سردی محسوس کریں گے۔ اس طرح کا سوٹ کام کے لئے بھی نامناسب ہوسکتا ہے۔

9-اوپن ٹو والے لمبے شوز 

صرف فیشن شو میں سجیلا اوپن ٹوڈڈ اون جوتے خوبصورت لگتے ہیں۔ حقیقی زندگی میں  یہ جوتے اپنے پہننے والوں کو بہت پریشانی اور تکلیف کا باعث بن سکتے ہیں۔ ہم خلوص دل سے حیرت زدہ ہیں کہ انھیں سردی کے موسم میں اور فر کوٹ کے ساتھ کیسے پہننا ہے؟

10-تنیوں والا تیراکی کا سوٹ 

ایک پیس سویم سوٹ  متعدد تنیوں کے ساتھ استعمال کیا جاتاہے ۔ تاہم اگر دیکھا جائے تو یہ صرف بیچ پارٹیز ، پول پارٹیز اور فوٹو شوٹ کے لیے ہی بہتر رہتاہے ۔ عام زندگی میں یہ کسی بھی طرح ممکن نہیں ہے ، کیونکہ اس کی تنیاں جسم پر نشانات چھوڑ جاتی ہیں ۔ 


ای پیپر