Image Source : Twitter

شیخ رشید کا نواز شریف ،زرداری کو مفید مشورہ
09 مارچ 2019 (20:19) 2019-03-09

اسلام آباد:وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشیدنے کہا ہے کہ وزیر اعظم اور وزیر اعلی پنجاب نے کئی ٹرینوں کی منظوری دی ہے، ایران اور ترکی نے ریلوے میں تعاون کی یقین دہانی کروائی ہے۔تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان سے گزشتہ روزوزیر ریلوے شیخ رشید احمد کی ملاقات ہوئی، وفاقی وزیر نے وزیر اعظم کو اپنے محکمے سے متعلق بریفنگ دی۔

شیخ رشید نے وزیر اعظم کو ریلوے کی اپ گریڈیشن اور نئی ٹرینیں چلانے سے متعلق آگاہ کیا، انہوں نے ریلوے میں نئی بھرتیوں سے متعلق بھی وزیر اعظم کو اعتماد میں لیا۔ وزیر اعظم نے شیخ رشید کی کارکردگی پر اطمینان کا اظہار کیا۔ملاقات کے بعد شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیر اعظم اور وزیر اعلی پنجاب نے کئی ٹرینوں کی منظوری دی، ایران اور ترکی نے ریلوے میں تعاون کی یقین دہانی کروائی ہے۔ ہم ایران اور ترکی کے ساتھ نیا سلسلہ شروع کرنا چاہتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ ایرانی صدر سے ملاقات ہوئی انہوں نے ریلوے میں تعاون کی یقین دہانی کروائی، وزیر اعظم عمران خان کو دورے پر ملاقاتوں سے آگاہ کیا ہے۔

وزیر اعظم بھی آئندہ چند روز میں ایرانی صدر سے ٹیلفونک رابطہ کریں گے۔وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم سے نالہ لئی، پوسٹ گرلز کالج راولپنڈی کی باضابطہ منظوری لی۔ وزیر اعظم 30 مارچ کو لاہور اسٹیشن پر جناح ایکسپریس کا افتتاح کریں گے، جناح ایکسپریس کے افتتاح پر وزیر اعلی پنجاب بھی ہوں گے۔ سرسید ایکسپریس کو بھی جلد 10 ہزار کرائے کے ساتھ شروع کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کو اب ان لوگوں سے کوئی خطرہ نہیں، یہ چلے ہوئے کارتوس ہیں ان سے کوئی خطرہ نہیں۔ نواز شریف اور آصف زرداری کو صحت پر توجہ دینی چاہیئے۔ ان لوگوں کو سمجھنا چاہیئے جان ہے تو جہان ہے۔ شیخ رشید نے مزید کہا کہ بلاول نواز شریف سے ملتے ہیں تو عمران خان کے لیے اچھا ہی ہے، ان کی ملاقات سے عوام کو پتہ چل جائے گا تمام کرپٹ اکٹھے ہو رہے ہیں۔


ای پیپر