Good news for the people, Pakistan has started preparing Corona vaccine
کیپشن:   فائل فوٹو
08 May 2021 (11:55) 2021-05-08

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر نے خوشخبری سنائی ہے کہ پاکستان میں کورونا ویکسین کی تیاری شروع کر دی گئی ہے جو جلد شہریوں کیلئے دستیاب ہوگی۔

اسد عمر نے بتایا ہے کہ یہ کورونا ویکسین قومی ادارہ صحت میں چینی تعاون سے تیار کی جا رہی ہے۔ ہمیں قوی امید ہے کہ اس کی پہلی کھیپ رواں ماہ کے آخر میں ہی شہریوں کیلئے دستیاب کر دی جائے گی۔ ان کا کہنا تھا کہ عالمی وبا سے بچاؤ کیلئے جو حفاظتی ٹیکے تیار کئے جا رہے ہیں ان کا نام کین سینو ہے۔

وزیر منصوبہ بندی، ترقی و خصوصی اقدامات اسد عمر نے کہا ہے کہ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ (این آئی ایچ)میں تیار کی گئی کین سینو ویکسین کی پہلی کھیپ مئی کے آخر تک دستیاب ہوگی۔

یہ اہم اعلان اسد عمر نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر کے ذریعے کیا۔ اس موقع پر انہوں نے تمام پاکستانیوں سے یہ اپیل بھی کی کہ وہ کورونا سئ بچنے کیلئے عیدالفطر کو سادگی سے منائیں اور رمضان المبارک کے آخری دنوں میں احتیاط کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اس وقت قومی ادارہ برائے صحت میں کین سینو ویکسین کی بڑی تعداد تیار کی جا رہی ہے۔ اس سلسلے میں ایک خصوصی لیبارٹری تیار کی گئی تھی تاکہ عالمی حفظان صحت کے اصولوں کے مطابق عالمی وبا سے بچاؤ کی ادویات تیار کی جا سکیں

انہوں نے کہا کہ کڑی نگرانی اور جانچ پڑتال کے بعد ہی کینو ویکسین کے حفاظتی ٹیکے عوام کیلئے فراہم کئے جائیں گے۔

اپنے ایک اور ٹویٹ میں اسد عمر کا کہنا تھا کہ ہمارے پڑوسی ملک انڈیا میں کورونا وائرس کی وجہ سے جو تباہ کاریاں ہو رہی ہیں، ابھی ہمیں اس کا سامنا کرنا نہیں پڑ رہا ہے۔ لوگوں کو چاہیے کہ وہ احتیاط کریں تاکہ اس موذی مرض سے بچ سکیں۔


ای پیپر