Conducting a two-day workshop on Public Financial Management at the National School of Public Policy
کیپشن:   فائل فوٹو
07 اپریل 2021 (12:18) 2021-04-07

لاہور: ایگزیکٹو ڈویلپمنٹ انسٹی ٹیوٹ آف نیشنل سکول آف پبلک پالیسی نے پبلک فنانشل مینجمنٹ سے متعلق دو روزہ ورکشاپ کا انعقاد کیا۔ نیشنل سکول آف پبلک پالیسی (این ایس پی پی) میں ای ڈی آئی کے مینڈیٹ کا ایک حصہ ورکشاپس اور تربیتی کورسز کے ذریعہ سرکاری اور نجی دونوں شعبوں کے رہنماؤں کی صلاحیتوں کو بڑھانا ہے۔

ریکٹر این ایس پی پی عظمت علی رانجھا نے مختلف اداروں کے تمام شرکا کا خیر مقدم کیا جبکہ عوامی اور نجی شعبے کو باہمی تعاون اور آگے بڑھنے کی حکمت عملی کو آگے بڑھانے کے لئے ایک قابل عمل پلیٹ فارم مہیا کرنے کے شعبے میں ای ڈی آئی کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

کورس کے شرکا سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مساوی طریقے سے اخراجات اور وسائل کا موثر انتظام کرنا حکومت کی اولین ذمہ داری ہے۔ انہوں نے ٹیکسوں کی وصولی اور مالیاتی قوانین کے نفاذ کے لئے فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) کی اہمیت پر زور دیا، جس میں اصلاحات کی ضرورت ہے۔

انہوں نے فن لینڈ اور ڈنمارک کے کامیاب ماڈلز کا تذکرہ کرکے لوگوں کو خوشی اور ٹیکس ادا کرنے پر آمادگی کے درمیان رابطے کی مزید وضاحت کی، جہاں لوگ زیادہ ٹیکس ادا کرنے کے عوض بہتر خدمات کی فراہمی حاصل کرنے میں خوش ہیں۔

اس کورس کا باضابطہ آغاز ڈین ای ڈی آئی احمد نذیر وڑائچ نے کیا جنہوں نے مالی نظم وضبط اور موثر مالیاتی انتظام کی اہمیت کو واضح کیا۔ انہوں نے بتایا کہ موجودہ حکومت اچھے مالیاتی انتظام پر بھی زور دے رہی ہے۔

اس اجلاس میں ملک بھر سے 50 سے زائد شرکا نے شرکت کی جن میں ماہرین تعلیم، سرکاری ملازمین اور کارپوریٹ ایگزیکٹو شامل تھے۔

کورس کے انعقاد کے لئے پیشہ ور افراد کی ٹیم کو مدعو کیا گیا تھا۔ سٹیٹ بینک کے سابق گورنر طارق باجوہ نے قومی مالیاتی کمیشن ایوارڈ (این ایف سی) کے ساتھ ساتھ عوامی مالیاتی انتظام اور نظریاتی وفاق کے تصور کے نظریاتی فریم ورک کی بھی وضاحت کی۔ سابق آڈیٹر جنرل پاکستان رانا اسد امین نے آڈٹ اور اکاؤنٹنگ کا تفصیلی احوال دیا۔ راشد محمود لنگڑیال ، سابق سی ای او ، این پی پی ایم سی ایل نے کامیاب کیس سٹڈی پیش کیا۔

وزیر خزانہ پنجاب مخدوم ہاشم جوان بخت نے اختتامی اجلاس میں این ایس پی پی اور ای ڈی آئی کی جانب سے اس طرح کے اہم مسئلے پر کورس کرنے کے لئے کی جانے والی کوششوں کی تعریف کی۔ خاص طور پر ایسے وقت میں جب پاکستان ایک مشکل وقت سے گزر رہا ہے۔ انہوں نے پبلک فنانشل مینجمنٹ کی اہمیت اور بہتر خدمات کی فراہمی میں اس کے کردار پر روشنی ڈالی۔

ڈین ای ڈی آئی کے شکریہ کے ساتھ دو دن کا کورس سیشن اختتام پذیر ہوا۔


ای پیپر