روس نے کرونا ویکسین سے متعلق بڑی خوشخبری سنادی 
05 ستمبر 2020 (16:59) 2020-09-05

ماسکو :گزشتہ ماہ روسی صدر نے کرونا ویکسین سے متعلق خبر دی تھی کہ ان کی بیٹی کو سب سے پہلے کرونا ویکسین کیلئے ٹیسٹ کیا گیا تھا ،ٹیسٹ رپورٹس کے مطابق روسی سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ کورونا وائرس ویکسین نے مدافعتی ردعمل ظاہر کیا ہے ۔

روسی سائنس دانوں نے ان کے اسپاٹونک- V کورونا وائرس ویکسین کے ابتدائی ٹیسٹوں کے نتائج شائع کیے ہیں جنہیں روسی حکومت نے اگست میں انتہائی دھوم دھام سے منظور کیا تھا،برطانوی طبی جریدے دی لانسیٹ میں 4 ستمبر کو شائع ہونے والی اس تحقیق میں کہا گیا تھا کہ ابتدائی ٹیسٹوں میں ملوث مریضوں نے اینٹی باڈی تیار کی جس کے ساتھ "کوئی سنگین منفی واقعات نہیں ہوتے ہیں۔"

روس نے 11 اگست کو گھریلو استعمال کی ویکسین کی منظوری دی ، ایسا کرنے والا پہلا ملک ہے۔ صدر ولادیمیر پوتن نے اس اعلان کے وقت کہا تھا کہ اس ویکسین نے "پائیدار استثنیٰ" فراہم کیا ہے اور ان کی اپنی ایک بیٹی کو بھی ٹیکہ لگایا گیا ہے۔

کرونا ویکسین پر تحقیق سے متعلق ماہرین کا کہنا تھا  ان پر 42 دن میں نگرانی کی گئی اور ابتدائی تین ہفتوں کے اندر تمام اینٹی باڈیز تیار ہوئیں۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ شرکا پر 180 دن تک نگرانی جاری رہے گی۔


ای پیپر