عالمی اداروں نے نیب کی کارکردگی کو سراہا ہے: چیئر مین نیب
03 جنوری 2021 (14:19) 2021-01-03

اسلام آباد :چیئر مین نیب جسٹس (ر)جاوید اقبال ، چیئرمین نیب نے کہا ہے کہ نیب کے 7 ریجنل بیورو کی کارکردگی کے بہترین نتائج برآمد ہونا شروع ہوگئے ہیں۔  بدعنوانی تمام برائیوں کی جڑ ہے ، نیب پاکستان کو بدعنوانی سے پاک کرنے کے لئے پرعزم ہے کیونکہ بدعنوانی کے خلاف جنگ کو قومی فریضہ کے طور پر لیا جارہا ہے۔

نیب کی طرف سے جاری بیان میں چیئر مین نیب نے کہا کہ  نیب کا قیام بدعنوانی کے خاتمے اور بدعنوان عناصر سے لوٹی ہوئی رقم کی وصولی کے لئے قائم کیا گیا تھا، نیب پاکستان کے مرکزی ادارہ برائے بدعنوانی کے خلاف اقوام متحدہ کے کنونشن (یو این سی اے سی) کے تحت ہے کیونکہ پاکستان نے توثیق کی ہے اور وہ یو این سی اے سی کے دستخطی ہے، پاکستان دنیا کا واحد ملک ہے جہاں چین نے بدعنوانی کے خاتمے کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ یہ نیب کے عمدہ کام کا ثبوت ہے کہ سارک ممالک میں نیب کو ایک رول ماڈل سمجھا جاتا ہے۔ ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل پاکستان ، ورلڈ اکنامک فورم ، مشال پاکستان اور پلڈاٹ جیسے قومی اور بین الاقوامی شہرت یافتہ تنظیموں نے نیب کی کوششوں کو سراہا ہے۔ نیب کا ایمان بدعنوانی سے پاک پاکستان ہے۔ نیب نے آگاہی ، روک تھام اور انفورسمنٹ پر مشتمل انسداد بدعنوانی کی ایک قومی حکمت عملی تیار کی ہے جس کے بہترین نتائج برآمد ہونا شروع ہوگئے ہیں۔ 

انہوں نے بتایا کہ  نیب کے قیام کے بعد سے اب تک کی ایک بڑی پروپیکٹس کی وصولی ہے، بالواسطہ اور بلاواسطہ 714 ارب روپے جو دیگر اینٹی کرپشن تنظیموں کے مقابلے میں مجموعی طور پر 68.8 فیصد سزا کے تناسب کے ساتھ قابل ذکر کامیابی ہے۔


ای پیپر