عمران خان کا برے وقت کا دوست ہوں ‘ وزارت نہیں مانگیں گے ‘ شیخ رشید

01 اگست 2018 (20:38)

اسلام آباد:عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ وہ عمران خان کے برے وقت کے دوست اورسینئر سیاستدان ہیں اس لئے وزارت نہیں مانگیں گے۔سپریم کورٹ کے باہرمیڈیا سے بات کرتے ہوئے شیخ رشید نے کہا کہ این اے 60 پرمیرا ایک مخالف امیدوار نااہل ہوگیا تھا جب کہ دیگر امیدواروں کی اکثریت میرے حق میں دستبردار ہوچکی تھی۔

الیکشن کمیشن نے میرے ساتھ جو کیا اسے بھول چکا ہوں، این اے 60 پرجب بھی الیکشن ہوگا تو راشد شفیق ان کے امیدوارہوں گے۔ چیف جسٹس پاکستان،، چیف الیکشن کمشنراورآرمی چیف کی وجہ سے ملک میں شفاف الیکشن ہوئے، 14 اگست کوعمران خان حلف اٹھا چکے ہوں گے، عمران خان کی جیت پاکستان کی جیت ہے، انصاف اورجمہوریت کے لئے پوری قوم کوعمران خان کے ساتھ کھڑا ہونا پڑے گا۔

شیخ رشید نے کہا کہ میں عمران خان کا برے وقت کا دوست ہوں وزارت نہیں مانگوں گا، میں سینئرسیاستدان ہوں اس لئے وزارت بہت چھوٹی چیز ہے، میرا کام نہیں کہ میں عمران خان سے وزارت مانگوں۔ انہوں نے کہا کہ قوم نے عمران خان کو کرپشن کے خلاف مینڈیٹ دیا ہے، آج سونا ،ڈالرنیچے آرہا ہے، قوم نے اپنا حق ادا کردیا اب ہمارا کام قوم کا ادھار چکانا ہے، اسٹاک مارکیٹ اوپر جارہا ہے، ہارنے والے رو رہے ہیں ان کا کام ہی رونا ہے۔

مزیدخبریں